Inte fan är vädret bättre heller!

Såna här dagar vill man bara dra nåt 
stort tungt och svart över skallen,inte
prata med nån och inte bry sej ett skit
om ett jävla dugg.
 
Det kan förvisso klarna upp och sluta regna,
man hoppas ju in i det längsta iaf.
 
Jag har typ inte ett skit annat att skriva om,
bortsett från att jag som ofta annars verkligen 
borde få vissa saker gjorda.(helst i förrgår)
 
Men som vanligt när jag inte har den rätta
feelingen,så är det helt jävla omöjligt.
 
Man måste helt enkelt bara vänta in det rätta
ögonblicket,och då gäller det att hugga fort
som fan,likt en utsvulten och förbannat mager
kobra i halv koma.
 
Jag känner mej iof mer som en trött sork utan
päls,och borde kanske först satsa på själva
kameleontgrejen.
 
Hade hoppats på nån kul post,men inte ens det.
Det enda som damp ner va ytterligare en räkning.
 
Telia är väl för roliga iaf,skickar två separata
brev FAST allt är samlat under samma post.
 
Jävla puckon och utsugare säjer jag,allt för att
få in lite extra kosing och allt för att en annan
ska behöva punga ut med mer än nödvändigt.
 
Tror minsann att dom ska få sej ett samtal snart.
Nu när jag ändå inte är på topp kanske det vore
en jävligt bra idé att få säja sitt!
 
PUNKT!
 
Onsdag var det ja,den är inte helt great,men vem
vet,den kanske "kammar till sej" och blir okej vad
det lider.
Tills dess:HA´RE!
 
Tillsvidare lever jag på hoppet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0