Igår var en annan dag,nu måste här bakas!!

Uj,uj,uj som "styrelsen" gillade min goda
kantarell & baconpaj,och inte blev det nåt
kvar på assietterna efter kakan heller.
 
 
Den första pajen tog slut så fort att jag inte ens hann fota båda samtidigt.
 
Chokladkolakakan som serverades med grädde såg helt ljuvlig ut,och var visst
det oxå.Jag vet inte själv,för just nu (håll er i) är karaktären på besök så jag tog
bara nåra muggar kaffe!
 
Sallade piffade jag till med lite morotsgirlanger och även den försvann i ett nafs!
 
Idag måste jag förbereda morgondagens
tårtor som ska hämtas nån gång på eftermiddan.
 
Hade ju lixom inte tid att baka igår,och även OM
jag haft det,så vetitusan om jag velat stöka ner
i köket då det för en jävlagångsskull var städat där.
 
Som sagt,på med förklädet och fram med bakgrejerna.
Kanske blir till ackompanjemang av nåt program på
datorn,"Hela Sverige bakar" kan väl va passande.
 
Fredagsnyp och hej svejs sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0