Urlakad och med gamnacke

Det tar på krafterna att träffa goda
vänner i friska luften.
Man blir helt slut överallt i kroppen.
 
På ett BRA sätt förstås.
 
Jag har inte skrattat så mycket på länge
som jag gjorde i lördags,för det är så med
vissa personer,att dom utan vidare jobb får
en på så satans gott humör att skrattmusklerna
inte vilar många sekunder i sträck.
 
Igår hade jag för avsikt att ta itu med fyra glas
som skulle graveras.
Det gjorde jag oxå,delvis.
 
När det är massor med småpill måste jag helt enkelt
dela upp sittningarna annars kan jag inte resa mej
upp som en normal typ.
 
Det är högsta koncentration och fokus hela tiden,
och nacken är böjd över glaset väldigt nära för
att se det extremt utförliga som ska göras.
 
Framåt kvällen gav jag upp och konstaterade att 
jag faktiskt inte kommer bli klar.
Herre min utomjordiska övermakt vilken tid det
tar att enbart få ETT glas klart....och det är lixom FYRA!
 
I em tar jag nya tag,för idag vankas tid med döttrarna
på varsina adresser.
Ska hämta hundar som varit borta sen i fredags och 
tänkte passa på att umgås lite oxå.
 
Frågan är väl bara om man orkar efter det!?
 
Jag ska iaf se till att spana in Willes nya leksak.
Han har nämligen fått en eldriven traktor,gissa om 
han är i sjunde himlen den lille godingen.
 
Man riktigt ser hur ögonen tindrar och skriker:"Den är MIN"!  ♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0