Blandad korg en fredag

En fredag som startade med en massa
kaffe och lite textning.
 
Förberedde mej sen och åkte till min gamla
efterlängtade tandhygienist för att få en second
opinion ang.tandhälsan.
 
Den "nya" tandhyg.som jag besökte EN gång
och aldrig mer,hade ju talat om för mej att det
behövdes MINST tre uppbokningar för borttagning
av tandsten samt lååång tid för att åtgärda dom
jävliga tandfickorna!
(kostnad drygt 3000 spänn!!!)
 
Var det så?

NEJ,NEJ,NEJJJJ!
 
Jag fick rådet att använda såna där små mellanrumsborstar
för att fixa till tandfickorna,samt att *Lena* igår tog första
undre rundan av tandsten.
 
Nu hade vi bara en 40 minuterstid,annars hade jag varit klar
redan igår.
 
Summa summarum,så kommer det inte kosta ens hälften
av vad första donnan sa!!!!

Man blir bara så jävla trött och besviken,men samtidigt
förbannat glad ATT jag listade om mej och nu känner
glädje igen över att öppna truten!
 
En riktig solskenshistoria i slutet på veckan alltså!
 
När besöket var över for jag till "Mellan" på fredagsfika
och lite tjatter.Välbehövligt och trevligt ♥

Sen hem och förberedde kvällsmaten och som dessert
blev det fotboll på tv.
 
 
Zlatan slog dock en skitstraff,men dom vann ju iaf med 2-0 till slut
eftersom han gjorde ett "vanligt" mål!
 
Just det värdens fru klippte ju gräset igår oxå.
Typ tredje gången denna sommarperiod!

Under all jävla kritik förvisso,men numera får
man vara glad för det lilla.
(det lilla som tas bort och klipps av alltså)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0