Morgontråden

Det funkar inte så bra att sitta med
tandtråd och mellanrumsborstar
i munnen samtidigt som man bloggar,
så jag får helt sonika återkomma
senare.
 
Måste få bort gårdagens lax och eventuella
romkorn innan jag far till min kära tand-
hygienist om en stund.
 
För även om jag va jävligt noga med tandborsten,
småborstarna och övriga hjälpmedel igårkväll,
så känns det alltid ofullständigt precis innan
man ska ligga där i stolen och gapa det största
man kan.
 
Iof blir det svårt att gapa mer än nåra millimeter
när Herr Pes är med,men ändå.
 
För övrigt är det en extra synlig tandsten jag ska
be att få bort,har tröttnat på "strassen" som sitter
på högra framtanden nu.
 
Hoppas hon har tid,annars får jag väl ta fram min
egen tandläkarutrustning i eftermiddag!
 
Herrå sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0