Lördagsbesök med överraskning

Igår förstår ni,då va jag faktiskt lite lätt
disciplinerad och gjorde klart nåra ut-
ställningsglas som jag börjat på för ett
bra tag sen.
 
För er som inte fattar VARFÖR jag just graverat det där,så kan
jag upplysa om att "Snoka" för ett tag sen vann SM-guld i fotboll.
 
Jag själv är inte ens distanssupporter,men
det finns såna som går på varenda jävla match!
 
Här är ytterligare ett lag,fast i hockeysammanhang som oxå är
poppis att hålla på.Fråga bara Prinsen som även tatuerat in
loggan på ena vaden!!!
 
Men iaf,framåt åttasnåret igårkväll knackade
det på dörren och i farstun stod DLV med
lördagens största leende.
 
Jag hade snabbt som fan hunnit plocka fram lite ur
kyl och skafferi samt tänt lite ljus,för det hela blev
en "halvspontanare" då hon fixar och bygger om i
sitt lilla hus och inte visste ifall hon skulle hinna.
 
MEN,det gjorde hon och inte nog med det:
 
Jag fick paket oxå,bara sådär helt apropå!
Jag blir faktiskt förlägen när det händer,glad och rörd och
typ pirrig i magen...inte ska väl jag!
 
Men det skull(e) jag tydligen,för inuti låg en DÖfrän scarf med just precis:
döskallar.Den hade hon hittat nånstans i en affär i somras och direkt tänkt:
Majso,den ska jag köpa och ge Majso.
 
Kan man annat än älska såna som bryr sej,
engagerar sej och lägger ner kärlek i gåvor
till andra!
Nä,man kan ju inte det,och lyckan igårkväll
var en varm och härlig feeling i hela kroppen.
 
Tack för igårkväll DLV,och från hjärtat TACK för den mycket
uppskattde surprisen,jag blev så glad,SÅ glad ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0