Det lackar mot fredag igen

Jovars,så är det faktiskt.
Så fort det blir måndag är det inom
det snaraste fredag igen.
 
Idag borde jag verkligen göra massor med
saker som inte gjorts.
 
Jag borde tvätta kläder.
Jag borde tvätta håret.
Jag borde verkligen gravera.
Jag borde mer än nåt åka till
Eva och hämta burkar som jag 
MÅSTE ha tills på fredag,och
jag BORDE ta hand om mej själv oxå!
 
Och då menar jag inte "ta hand om" som
i att tänka Carpe Diem bara,jag menar att
det skulle behövas lite fotfilning,lite bra
mat i magen och kanske faktiskt oxå en
slurp med frisk luft i form av längre promenad.
 
Typ så menar jag.
 
Är så sjukt inihelvete imponerad av såna som
hela tiden kan disciplinera sej 24/7.
 
Jag borde verkligen gå en kurs i sånt när jag
tänker efter.
 
Eller kanske utbilda mej till nån som kan lära
ut sånt och sen gå på den kursen själv först.
 
Det märks att jag skrivit detta i arla morgontimma
va?Jo,för jag va som vanligt uppe innan tuppen
ens fattat att det blivit ny dag och ny vecka.
 
Jag kom iaf ihåg att fota månen igårkväll,för
som vanligt gjorde jag sånt som jag ville då,
och INTE sånt jag borde!
 
Suddig bild JA,jag borde verkligen ha kollat skärpan lite bättre!
 
Den här blev ju "något" bättre iof!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0