25-årsfirande och sen pizzakväll

Vi firade ju som bekant "Mellan" igår,
hon fyllde ju 25 i onsdags.
 
Jag hade fixat två smörgåstårtor åt henne,
för efter att vi dom närmaste firat,skulle
nåra polare komma över framåt kvällen oxå.
 
Det blev godkänt både i utseende och smak av alla,så det kändes skönt.
 
Wille hjälpte till att öppna paketen,för sånt kan han.
 

Alla kom visst inte med på bild,för jag hade inget vidvinkelobjektiv.
 
Äldremormorn & äldremorfarn fick ett eget bord,dom ska ju
inte behöva krumelura benen sittandes på golvet. 
 
När firandet för vår del var över,for en del
av hos hem hit och käkade pizza framåt kvällen.
 
Lite blandad kompott s.a.s!
 
Sen rev jag fram madrasser och bullade upp,för Wille och hans
"päron" skulle sova över.
Det renoveras visst hemma hos dom,och går inte att vara där.
 
Förstaadventsfrulle intogs imorse och Wille åt sin gröt med
god aptit.
 
Idag har jag definitivt INTE nåt speciellt på
schemat,inte om man bortser från att bilen
ska bli lite adventspimpad.
 
Mer om det imorr´n kanske.
 
So long and bye for now!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0