Testkakbak och kvällsbesök

Gårdagen innehöll lite blandad kompott.
Först hade jag bunkar och diverse andra
bakgrejer i hela köket,sen kom D.L.V
och förgyllde min torsdagskväll.
 
Maj gad så länge sen det va HON tittade
upp på kvällsmingel.
 
Vi visste väl knappast i vilken ände vi skulle
börja prata,så det blev en salig röra och "hopp"
lite åt höger,vänster,nutid & dåtid.
 
Halv midnatt va hon dock tvungen att bryta upp
för att knalla hemåt,skulle upp om inte i svinottan,
så iaf skapligt tidigt för att åka till jobbet idag.
 
Värsta fina,superfräna ljuskreationen fick jag av henne,och satan så
glad jag blev.
Spånade sen direkt på om man kunde göra en egen variant av dom
grejer jag har drällande lite varstans.We´ll see!
 
Jag hade som sagt turligt nog bakat en liten testkaka på eftermiddan
innan hon kom,så vi satte kniven i den här godingen.
 
Wow sa D.L.V,och jag höll faktiskt med lite på en kantsmula.
Den blev ju inte alls så tokig!Faktum är att jag blev lite lätt stolt
över mej själv som lyckades över förväntan på första försöket.
 
Som ni ser av den liggande biten,lär jag INTE bli gift,men såntdär kanske
bara är skrock,vafan vet jag!
 
Idag ska det inte BAKAS kaka,däremot har jag en tårta
som på nåt sätt måste få ett skapligt utseende innan 16.00,
då kommer nämligen herr J och hämtar den.
 
Wish me fridayluck tack!

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0