Tagga för bröllop då!

Ärligt talat så har jag inte varit på bröllop 
mina syrror gifte sej,och det är 13 respektive
21 år sen nu.
 
Förvisso har jag varit bjuden på iaf ett
efter det,men av en händelse,så kunde
jag inte närvara då!
 
Att det sen ska bli ytterligare ett sommar-
bröllop i juli då "Stora" ska giftas bort,kan
väl ändå bara anses som Jackpot på den
lilla listan.
 
Nästa år är det dessutom skottår,och enligt
gamla talesätt och annat tjafs,så får ju vi
kvinnfolk fria just på skottdagen om vi vill.
 
Fast vill vi det egentligen?
Frågar ni mej,som INTE varit gift ens ens en
halv gång,så har ju numera bara blivit ännu
mer "old fashion" och tycker att det nog bör
va killen/karl´n/gubben som friar.
 
Jag menar att är jag "karln" i huset i övrigt,så
får det väl iaf va nån jävla ordning på resten!
 
Som sagt så har jag ju blivit friad till förr,men
som tur var hoppade jag INTE i galen och för
den delen giftig tunna back then.
 
Så vi får väl se,innan man blir 80 bast KANSKE
det finns nån stackars sate som förbarmar sej.
Bara för "att" lixom! (he,he)
 
Nåväl,jag har iaf inför dagens bröllop hunnit med
att färdigställa både gåvan och det obligatoriska
bröllopskortet.
 
Om jag är nöjd hör lixom inte hit,det lämnar jag
med varm hand över till brudparet att avgöra.
 
Att det blåser halv storm får man väl bortse från
och VERKLIGEN hoppas,att tältet som igår sattes
upp står pall och inte blåser bort.
 
Skål för de snart nygifta dårå! ♥♥♥
 
 
Typ sådär blev kortet iaf,bild på presenten har visst hamnat på
externa hårddisken,och den orkar jag fan inte plocka fram nu.
Jag måste ju fixa iordning mej och försöka läxa upp Herr Pes
så han sköter sej skapligt!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0