Lördag som känns som söndag

När det råkar trilla in röda dagar i veckorna
kan man lätt bli lite vimsig och dagvill,iaf 
om man heter Majso.
 
Tycker faktiskt att det känns mer som söndag
än lördag idag just därför.
Vilken satans tur att det ändå bara är lördag
ändå,jag hade inte hunnit med helgen annars.
 
Igår bakade jag,precis som vanligt nästan.
 
Brödet från i fredags hade ju tagit slut,och då
hade jag ingen lust att springa iväg och köpa nytt.
 
Igår piffade jag upp brödet med paranötter UPPEPÅ oxå,det
knastrar så gott i underkäken när man tar en tugga!
 
Om jag inte minns fel,så blev jag ombedd att
baka ett nytt även idag,vi ska nämligen träffa
både "Stora" & "Mellan" samt Lill-Nisse och
Wille i eftermiddag.
 
Joråsatte,är man brödmaster så är man!
 
I övrigt har jag faktiskt påbörjat min senaste
graveringsgrunka oxå.
Väldigt jävla hjärtlig är den,men jag har dock inte
bestämt mej helt för hur jag ska fylla i den.
 
Antingen fyller jag i ALLA hjärtan,eller så sparar jag
nåra av dom ofyllda.
Vi får väl se hur länge stiften räcker.
 
Så var det med det såhär på lördagsförmidda´n!
 
Hoppas ni har sol både ute och inne,jag
har t.o.m lite sol i sinne(t)!
Blåsten försöker jag däremot tänka bort.
 
Herrå sålänge och ät inte för mycket
lördagsgodis och annat onyttigt,det
räcker med att MIN karaktär konverterat
till "långt-bort-i-nån-gudsförgäten-håla"!
 
GAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0