Förbannat olägligt

Som jag ju berättat,så ska jag i helgen
på bröllop.
Bra så!
Kan man ju tycka.
 
Om det inte hade varit för att jag återigen
fått oönskat besök av Herr Pes!
 
Jävla satans onödigt.
 
Det är i såna här lägen man vill krypa tillbaka
in under stenen och sitta där och trycka,ett bra
jävla tag.
Åtminstone ett par veckor,så länge brukar det
sketna aset nämligen stanna när han kommer.
 
Det va ju fan inte länge sen han stack sist,måste
han prompt komma till mej?
Dra till nån annan istället,det vill jag vråla högt
och ljudligt.
 
Inte för att det hjälper precis,men det det kanske
känns bättre.....en stund!
 
Jorå,så ligger det till en torsdag i maj.
Det här sabbar allt.
 
Gå och se ännu jävligare och än mer vidrig ut!
Stackars mej.
 
Ja,jag tycker faktiskt synd om mej själv!
 
SKIT,SKIT,SKITJÄVLAPISSHELVETE!
 
I det här fallet sanning med STOR modifikation...ja ni hajjar kanske!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0