Det händer inte möe här

Hoppsan hejsan och helt plötsligt va
klockan redan över ett,eller tretton som
man oxå kan säja.
 
Även idag va jag uppe före tuppen,men
lik förbannat sladdar jag inte in här förrän
nu flera långa timmar senare.
 
Det blev lite panik förut,upptäckte att mjölken
var i stort sett slut,och det går ju fan inte att
dricka kaffet svart.
 
Sladdade iväg på två hjul och kunde så fixa
min sjunde mugg Gevalia utan att dö svarta-
tarmendöden!
 
Nu väntar jag på att Eva ska ringa och sen
kommer Mia på besök.Har lovat vara behjälplig
så hon kan piffa upp barret med lite färg.
 
Som ni ser kan det bli så att fastän det först
inte händer ett skit,så blir det alltid nåt av
dagarna,i detta fall en lillördag!
 
Kanske borde ta ett par drag med gravyrstiftet
i nåt strutsskal som "mellanspel" oxå.
 
Eller så lutar jag mej tillbaka och känner mej
nöjd för tillfället med dom som faktiskt blivit klara!
 
Puss på er ♥
 
Ganska så najs va!?
 
Dom tre resterande orkar jag inte lägga upp nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0