Aningen nyttigare,i dubbel bemärkelse

Jag hade som sagt besök av Eva igår,och
som vanligt hinner hon bara kliva innanför
dörren och sätta sej ner,så har timmarna
fullkomligen flugit sin kos och visarna på
klockan snurrat i expressfart.
 
Jag hann iaf bjuda på en dessert,modell
nyttigare än vanligt.
Gjord på turkisk yoghurt,hallon och 86 %-ig
hackad choklad.
 
Jävligt gott för att inte innehålla grädde faktiskt,och det blev
med beröm godkänt av Eva oxå.(tack & lov)
 
Eva som slängt sina mentholcigaretter rent åt helvete och över-
gått till svarta små pinnar,blev tvungen att låna lite el av mej.
 
Visst är det aningen nyttigare,men som Eva sa:
lite mesigt känns det faktiskt.
Jag tycker hon är jävligt ståndaktig,själv har jag
inte kommit så långt att jag vill slösa mer på elen,
inte just nu iaf.
Och så är ju som bekant den satans skitkaraktären
bortrest på okänd ort!FORTFARANDE!!!!
 
Inte så mycket som ett vykort har jag fått av h*n.
Man hade väl iaf kunnat få bild på nån smaskig
italiensk dessert typ.
Eller åtminstone nåra friterade alger!
 
Sociala klubbmedlemmen nyttjade inte bara min el,hon lånade
uppkoppling till nätet oxå,för batterinivån på hennes ajfån va
nere på typ noll redan då hon kom.
Okej!Det är så man ska göra alltså.
 
Jag kunde iof ha "facerapat" henne då hon inte
loggade ut,men näe,jag vill fan inte få tillbaka
nåt sen.
Tror för övrigt inte att "tanter" håller på med sånt
trams,eller?
 
När vi sagt hej då färdigställde jag en liten
testgrej som jag påbörjat innan Eva kom.
 
Egensnajdad strutsskalsmosaiksljusgrunka.
Fan vilket långt ord!
 
Ganska käck,om jag får säja det själv alltså!
 
Efter det ringde jag upp "Vattenflickan",så vi
bokade in en tisdagsträff...HÄR!
 
Jag är ju så förbannat omtyckt och rar,så folk
vallfärdar till MEJ får att få ses. :D
 
Skämt åsido,jag har en sån enorm dragningskraft.
Och eftersom jag själv har svårt med "utflykter"
som hundmormor,så är mina underbara vänner
villiga att kosta på sej att åka hit.
 
Det måste man väl iaf anse jävligt gentilt,OCH omtänksamt!
 
Nu ska jag hugga lite strutsskal,fick typ blodad
tand vad gällde mosaikpillet igår.
Bäst att passa på,lika snabbt som jag börjar gilla
att göra nåt,lika snabbt kan jag tycka det är trist...
...och totalt jävla meningslöst!
 
Kramelikram & så ♥
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0