Tandagnisslan

Jaha,så har man börjat gnissla tänder som
i forna dagar igen då!!

Inte för att jag sover speciellt hårt eller djupt
nån gång under natten,men satan så jobbigt
det är att ligga där och typ undra vafan det är
som låter,och sen bah:jomenvisst det är ju
JAG som håller på att gnida sönder varenda
tandjävel i truten!
 
Om det värker efteråt?
Eh,det kan man väl säja va.
 
JA,jag vet att jag borde fixa en bettskena eller
åtminstone ha ett gummiben eller nåt i munnen,
men varför blir det aldrig av att man köper en då?
 
Kanske för att dom där braiga som man själv provar
ut hos tandis kostar multum,och kanske för att man
är en smula dum i hela käkbenet och tror att man ska
växa ifrån det NÅN jävla gång.
 
05.22 var jag iaf måndagskissad och bryggar´n puttrade
så fint i köket imorse,så här liggs det inte på vänstra
latsidan precis.
 
Funderar skarpt på om det ska bli en cupcakesdag
idag,det har jag iof tänkt på sen igår,men ibland
behöver jag lite längre startsträcka än normalt.
 
Måste nog låta bryggar´n jobba lite mer innan jag
bestämmer mej,för som vanligt är jag inte som
folk bör innan det intagits minst fem muggar av
denna ljuvliga dryck!
(tänker jag nu 06.00 när detta skrivs iaf!)
 
 
Förvisso är det måndag och förvisso även 2 som dagens datum,men att starta
dagen med ett bakverk...näe,tror inte det va!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0