Norrsken i söder

Alltså,vilken himmelvi hade inatt.
Vilket skådespel.

Det va ju bara helt åt helvete att jag inte kunde
få till nån bild på härligheten.
 
Jag försökte iaf,och det kan ingen säja nåt
annat om.
 
Idag har jag typ inte ett skit att ta upp här,det
är blankt både i hårddisken och i agendan,för
tvätteriet har jag redan hunnit med.
 
Det går lätt undan när man börjar 6.15 i arla
morgonstund med kaffe i mun!
 
Och på tal om kaffe så måste jag nu på direkten
dra iväg och införskaffa mjölk,för dom ynka droppar
som ligger och skvalpar i botten på tetran räcker
knappast till en 1/4 mugg.
 
Det är m.a.o panik i lägret!
 
Ha nu en fin onsdag och njut av det fina vädret om
ni som jag har solsken från klarblå himmel,till helgen
ska det visst bli kallare igen...hemska jävla tanke!
 
Himmel UTAN norrsken på dagtid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0