När Tightsbruttan öppnade lördagsdörren

Nej,jag är inte schleten!
Nej,det blev inte för mycket av
det rinnande igår!

Men ja,det var mycket god mat.
Och ja,det fanns oxå väldigt trevliga 
gäster där oxå,bortsett från jag själv alltså!
 
Kom väl hem nån gång runt 00.40 tiden och
gjorde faktiskt direkt nattoaletten och kröp ner
i sängen och glodde på tv innan jag somnade.
 
Där satt vi och hade en härlig kväll med massor av prat,både
lättsamma men oxå väldigt ingående diskussioner om livet.
 
Jag såg till att få va med på en bild,kan ju va bra om man glömmer
skriva upp i almanackan vad man gjort menar jag!
 
Idag blir det en jävligt soft söndag,ska inte
tvinga mej till mer ansträngande grejer än
att ladda bryggarn och sen dricka upp det
svarta guldet.
Möjligtvis att jag tar mej en promenad bort
till sovrummet för att öppna fönstret en stund.
 
Så KAN man göra om man vill,och det känns
som en förbannat bra idé faktiskt!
 
Tjenna sålänge.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0