Nacken är bättre och resten orkar jag fan inte bry mej om...idag!

Det här kommer bli ett jävligt hoppigt och
och "spretigt" inlägg,det känner jag på mej.
Ibland kan man inte annat än blanda och ge
lite hejsan svejsan.
 
Efter dagar med bajsmående och absolut ingen 
ork alls tänkte jag igår,att vafan,nu får det jävlar
i trökiga februari vara nog.
Om det så resulterar i bakslag,så SKA jag bort
från min borg en stund och se lite andra vyer.
 
Man behöver för den skull inte åka jorden runt,
man kan ta en halv burk alvedon och åka en liiiten
bit bort,ty luften är annorlunda redan nåra kilometer
hemifrån och med viss fantasi kan det bli totalt annorlunda!
 
Jag trivdes där i öppet landskap och solen visade sej från sin allra bästa sida.
 
Det fanns även dom som såg mer vissna ut än jag,och satan så skönt det kändes.
 
Blev skapligt uppåt efter att ha träffat dom här små raringarna som va på besök
från Nya Zeeland och som för första gången skulle äta vaniljbulle!
 
Att jag sen träffade den här svenska lilla mannen gjorde oxå sitt till måendet ♥
 
På tal om mående ja,igår förmiddag ringde min
mobil och i andra änden fanns goa Mia,hon var
på vift hon oxå och kom ihåg att jag pratat om
diverse pysselgrejer.
Mitt uppe i sitt eget handlande tog hon sej tid
att slå mej en signal och höra sej för,och vips
så slank det ner grejer till mej i hennes korg ♥

DEN glädjen över omtänksamma vänner gjorde
mej ännu mer uppåt,kan inte annat än tacka min
lyckliga stjärnhimmel för alla underbaringar jag
har i mitt liv.
 
TACK Mia,du är en pärla,starkt skimrande från
alla håll och kanter ♥

Idag ska jag BARA vara,inte ett skit ska jag tvinga
mej själv till.
Möjligtvis bädda rent i sängen,men än är det inte
kväll,så jag har ett tag på mej att samla kraft!
 
Marskram & tjoho,nu är vi äntligen på rättan väg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0