Jag förstod väl det!

Säj den våryra som varar lixom!
 
Nu hade jag iof natten på mej att förberedas
inför det vita mötet imorse,men ändå.
 
Man blir ju en aning less av att det är vitt ute
nu när vårdagjämning och allt redan passerat.
 
Men,vi får göra det bästa av situationen,att gå 
med hårfön i förlängningssladd för att tina bort
skiten,känns knappast som ett alternativ nu.
 
Jag får hitta på nåt som inte har med snö att göra,
fetglöm att jag tar fram kängorna igen lixom.
 
Det finns säkert en jävla massa "playprogram" som 
jag missat att se,och så skulle jag faktiskt kunna
malla upp nåra graveringsobjekt oxå.
 
Det senare låter iof lite väl jobbigt en lördag,men
är förbannat skönt då det är gjort!
 
Prinsen drar på sportfiskemässa och jag har bunkrat
upp med både kaffe och mjölk,så det lär knappast gå
nån nöd på mej idag.
 
Sen kommer vi till dagens bild,hur mycket jag än hatar
snö,kyla och sånt,så måste jag ändå medge att den blev
ganska fin.
Lite som ett stilleben faktiskt.
 
Se det stora i det lilla och förbli positiv,DET får
bli dagens motto...
 
Puss på er ♥
 
 
Trackback
RSS 2.0