En timme mindre i sängen

Nog fan va vädret bra mycket trevligare
igår,trots att det då va vintertid.

Att vakna upp till regn och dessutom ha 
förlorat en viktig timme känns inte riktigt
optimalt ELLER skoj!

Inte blev det klirr i lädret heller,men väl en
massa socialt umgänge,och det får man ju
tacka för trots allt.
 
Idag har jag alls ingen lust med nåt känns
det som,fast det kanske blir bättre när jag
knarkat lite kaffe om ett tag.
 
Om inte annat så måste jag ju hämta mina
grejer som står uppställda ett par mil härifrån.
 
På tal om socialt och folk i allmänhet,man får
se precis allt när man rör sej i vimlet bland
lördagsflanörer,så det vetifan om jag inte ska
tänka om när det gäller mina gråa hår.
 
Jag kanske ska satsa på grönt istället för mitt ordinarie bruna.
Med nåra fräcka brillor som dom ovan borde det ju bli succé vetja!
 
Smycken är alltid populärt att sälja på mässor & marknader tydligen.
 
Här fanns både silver och fossiler,fast dom fick jag ingen bild på.
Däremot funderar jag nu skarpt på att hugga loss lite bitar ute i
trapphuset,där är det ju sten och konstiga mönster.
Vem vet,jag kanske kan få till nåt helt nytt i verksta´n!
 
Näevars och jaha,nu måste jag sätta fart.
Har alldeles glömt bort var jag sist slängde
sommarfejset,och det finns ju en hel del
ställen att leta på lixom!

Ha en skön söndag dårå,och skänk gärna en
gammal räv som jag ett par tankar!
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0