Det blir väl lite sallad framåt kvällen

Jag fortsätter med min smaksatta kvarg
härhemma,har ett par små burkar kvar
som ska ätas upp nu.
 
Ikväll ska jag slå på stort och blanda till en
sallad EXTRAALLT.
Det brukar jag förvisso göra typ jämt,skillnaden
idag är väl att jag INTE ska servera vare sej pasta,
ris eller potatis till,enbart en bit kött eller kyckling.
 
Jag är ju förjävla duktig när jag vill iaf!
 
Dessert måste man däremot alltid (läs:oftast) ha på
fredagar,så jag tänker mej nåt med naturell kvarg
som bas och så mixar jag i nåt som INTE är alltför
onyttigt men ändå gott.
 
Låter det bra eller låter det jävligt trist?
Nja,det är iof en satans skillnad på kvarg
och vispgrädde,men det skadar väl inte att
tänka "liiite" på kroppens insida nån gång.
Vad utsidan beträffar är det redan kört för
egen del,varken tror eller antar att jag skulle
bli värst mycket vackrare utan grädde.
 
Tvärtom egentligen,grädde är ju len och fin,så
det borde nog va så att jag oxå smorde in mej
eller rentav badade i grädde,lite "Cleopatra-mega-lyx"!
 
Nåväl,tillsvidare fortsätter jag inte med det jag borde
utan med sånt jag nu för tillfället gillar att göra,d.v.s
småpilla och böja silvertråd.
 
"Tightsbruttan" kommer visst på förmiddagsfika innan
hon ska åka utsides hemlänet för att leverera ett stycke
barn till fadern.
Det är ett jävla flängande på den människan,själv hade
jag fått nog efter en halv månad av att hålla på så.
 
Men,vi är alla olika och sålänge det är okej för henne,så
mår ju knappast jag sämre av det!
 
T.G.I.F vänner...kram & njut! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0