Bara för att man blir äldre behöver det inte va helt kört!

Det finns hopp!
Jag känner faktiskt att det gör det,trots
att solen lyser med sin frånvaro och trots
att sommartiden INTE visat sej från sin
bästa sida....än!
 
Ibland känner man det lite extra,och igår 
när timmarna seeegade sej fram som fel-
kokt kola,det va DÅ "tecknet" svepte förbi!
 
Vad säjer det här?
Jo.att herrn har haft en lång slapparsöndag i sänghalmen med
frun,kanske lyssnat på klassisk musik och käkat rostade mackor
med sylt på....eller för den delen nån helt annanstans!
S.k "knullrufs" seniorway!
 
Jag blev ganska glad i hjärtat,för det bevisar
ju en gång för alla att man inte säckar ihop
totalt på äldre da´r.
(iaf inte alla)
 
Nåväl,efter en slitig helg med minus i börsen
styrde jag iaf lilla "Pärlan" till egna marker och
väntade in två stycken fyrfotingar samt tre två-
fotingar framåt kvällskvisten!
 
Wille som genast hittade "marshmallowsburken"
hoppade direkt upp på kökssoffan och tjattrade:
"memellos,memellos".
Klart han fick nåra bitar av mormor som va skitglad
över att träffa honom igen ♥

"Du får inte stoppa köttbullar i näsan Markus"...näe precis,men en bit  
marshmallow PÅ Willes näsa funkade bra!
 
Som ni ser avslutades söndagen i bästa sällskapet,och sen slog jag ihop som en
simpa framåt tvåtiden på natten.

Maximera och intensifiera,det är grejer det!
 
 



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0