Vad är det för en dag?

...ja,om man tittar ut här,så fattar man
typ genast att det är midsommarafton!
 
Och sen tidigt inatt har det inte gjort annat
än regnat oavbrutet.
 
Förvisso är det ganska rogivande att lyssna
till när man inte kan sova,fast det är väl oxå
det enda!
 
Nu är det ju inte BARA midsommarafton idag,
det råkar ju som sagt va så att moi fyller år oxå.
 
Nu är det knappast nåt att fira längre,men jag har
iaf blivit uppvaktad tidigt på morronkvisten.
 
Dom här kom Prinsen in med från sej runt kvart i sju.
(ja,vi är ju "kärbos" och bor nästväggs)
 
Underbara rosor fick jag oxå.
Han.älskar.mej......tydligen ;) ♥
 
Själv har jag förberett dagens tårta redan.
Man vet ju lixom aldrig IFALL det skulle dyka
upp nån helt oväntad gäst,och då har jag 
åtminstone nåt att bjussa på.
 
För att ha varit helt jävla fantasilös OCH idéfattig,så får man väl ändå anse
att den duger en icke så viktig högtidsdag som denna.
 
Har man endast B-material är det inte lätt alls att få till snygga rosor.
Det blir helt enkelt lite bäscht,just i detta fall rosafärgad sån.
 
Framåt kvällen igår fick jag ett sånt jävla sug efter smörgåstårta.
Hade dock varken ork eller lust att åka och handla,så jag tog av det
som fanns i kyl & frys!
(den smakade iaf gott och det va ju det primära)
 
Höll nästan på att glömma,att goa Mia tittade in igår oxå.
Hon fick en cupcake till kaffet,och jag blev uppvaktad med
finfina OCH bra grejer lite i förskott. ♥

Förlåt,men nu har jag inte tid att sitta
här längre.Måste öva på dagens dans
om det blir så att regnet mot förmodan
avtar en liiiten stund i em.
 
Små grodornas dans kommer nämligen
ersättas av s.k "pöldance" iklädd regnställ
för säkerhets skull.
 
Det finns ju som sagt inget dåligt väder,
bara fel valda kläder...vid dessa tillfällen.
 
PUSS på er ♥
Och grattis på MEJ :)
 
 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0