Uppdraget slutfört

Vilken trevlig tjejträff jag kom på igår.
 
Tretton tjejer som hade möhippa för sin
polare som även hon går och väntar på
giftasdagen.
 
Och dit fick jag komma och plocka upp min ena hobby,som förvisso ligger
vilanade just nu,men väcktes till liv ett par timmar på självaste nationaldagen!
 
Vilken lägenhet btw,vit,ljus,fräsch och typ
200 kvadratmeter med ytor to die for.
 
Vågar inte ens tänka på vad man får punga ut
i hyra varje månad.
Antagligen mer än jag nånsin skulle ha råd med.
 
Skit samma,nu va jag ju där i egenskap av s.k
"lektant" typ,och inte som hyresspekulant.
 
Den blivande bruden koncentrerade sej på sin graveringsuppgift
och tycktes ha det ganska kul där i köket.
 
Som en liten överraskning hade jag med en egen gåva till henne,
den jag lovade visa er.
 
Ganska gulligt tycker jag själv att det blev,och det verkade som
om även mottagaren uppskattade gesten.
 
Förevigade hela det samlade gänget och tackade sen för mej
efter ett par timmar.
Och så hann jag fara direkt till min kära mor som hade försenat
födelsedagskalas igår eftermiddag/kväll.
 
EN toppenlördag på alla sätt och vis.

Tack & stor kram till dej Susanne,som gjorde
att jag fick komma och träffa alla goa tjejer.
(dej i högsta grad inkluderad)  ♥

 
 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0