Time to break up

Eller sista fikastunden på ett tag,så kan
man oxå uttrycka det.
 
"Tightsbruttan" ska ju som bekant flytta,
så vi bestämde oss för att ta en sista fika
innan det är dax att mova on för henne.
 
Naturligtvis kommer vi ses sen oxå,men
eftersom hon inte har körkort blir det ju
lite trixigare att ses framöver,såvida inte 
jag åker till henne vill säja.
 
Jag begriper inte varför det ska va nödvändigt,
med flytt alltså.
När man har världens bästa grannar och bor så
idylliskt men ändå med närhet till allt.
 
Hur kan en karl få vissa att bryta upp sådär bara?
 
Naturligtvis är jag lite ironisk,men jag fattar´t
iaf inte,inte fullt ut.(*blink*)
 
Hur som,vi får ju hoppas för hennes skull,att hon
får bättre väder därborta.
Jag menar drygt fem mil söderut kan det väl ändå
inte bli vare sej sämre eller kallare än här.
 
På lördag går iaf flyttlasset,men då har jag inte
möjlighet att stå med vita näsduken på balkongen
och vinka "hej då"!
Jag är ju som bekant upptagen med mitt på vår
s.k "familjedag".
 
Det blir nog bra vad det lider,nuförtiden finns ju
både internet och andra kontaktbara medier att
tillstå för att hålla en tät kontakt.
 
Och det är ju inte till Afrika hon ska flytta.
Hade hon gjort det,då jävlar vet jag en som
blivit rabiat och avundsjuk,där är det ju fan
dömycket bättre väder än här....alltid!
TYP!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0