Stänga av och ta paus och spola tillbaka!

Precis!
Kan vi stänga av den här s.k sommaren,
pausa ett tag och sen spola tillbaka till 
typ första maj igen.
 
Gör om gör rätt lixom!

Det här håller fan inte längre.
 
Jag som tänkte att det till på lördag då vi
ska ha utedag med närmsta lilla familjen,skulle
kunna stadga till sej i väderleken så man slapp
gummistövlar,lusekofta och öronlappsmössa.
 
Nu verkar det förvisso åtminstone bli uppehälls-
väder,men solen lär dock skina långt upp därbak
på nån som jag inte känner.
Troligtvis på en annan kontinent oxå.
 
Vore ju trevligt för en gångs skull,om det större
landet åt öster inte långt härifrån kunde leverera
ett sjujävla högtryck snart.
Ett högtryck som GÄRNA får dröja sej kvar tills i
slutet på oktober....minst!
 
Tills vidare och i väntan på det,så ska jag få besök
av systrarna mina i eftermiddag.
 
Dom ville så gärna komma och säja grattis i efter-
skott och umgås lite.
 
Och jag känner som så,att när dom nu så gärna
vill och dessutom tar sej tid,då säjer man helt
enkelt bara "välkomna" hit..
 
Om sanningen ska fram,så har jag faktiskt längtat
efter att få rå om dom.
Det blir ALLDELES för sällan vi ses på egen hand
numera.
 
Hi sisters no soulsisters but real sisters!
 
Tänk er såhär ungefär,fast ytterligare en och med kaffe istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0