Som vanligt!

Jorå,även idag va tant uppe före tuppen strax 
innan fem imorse.
 
Det börjar mer eller mindre bli en vana nu,att
bara ligga i sängen ett par timmar innan det
är dax för uppstigning igen!
 
Igår träffade jag Wille.
Det är ju oxå en vana,fast den vanan är bra mycket
härligare än att INTE kunna sova.
 
Eftersom det äntligen sken en sol på himlen och va skapligt skönt ute,så
hade jag köpt med en glass till gullungen.
 
 
Man måste se till att blommorna/växterna vid sitt eget krypin mår bra,så
Wille hämtade vattenkannan och gav dom en slurk.
 
Sen kom "Mia" och det fixades med en klänning som olyckligt
nog varit en aning bångstyrig i dragkedjan.
Men vi lyckades till slut ordna till det oxå och inte minst "Stora"
kunde dra en lättnadens suck!
 
När jag kom hem igen ringde jag min lilla
mamma som fyllde år,sa grattis och hurra
och pratade en stund.
 
Sen förberedde jag det sista inför morgondagens
"möhippeevent".
Jag har ju en förmåga att vilja överraska folk om
jag kan,så imorr´n lär iaf den blivande bruden som
jag för övrigt aldrig träffat,antagligen bli häpen när
hon får en present av mej!
 
Vad det är i får ni se tidigast på söndag,här riskeras ingenting
i förväg precis.

Gissa vad jag ska göra idag?
Jomenvisst då,jag ska till Wille
en stund.

Lyllos honom lixom ;)

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0