Låg,lägre,lägst

Jag vet inte om det är en analkande 
sommardepp som är på ingång,men
jag känner mej allt annat än "hög" iaf.
 
Lite sådär i nåt mellanstadie där det är
varken eller.
 
Egentligen vet jag ju exakt vad det beror på,
men se det tnker jag fan inte lasta andra med.
 
Det räcker så jävla bra att det är som det är lixom.
 
Men,som vanligt ska jag försöka hitta dom "gömda"
vägarna ut,jag vägrar vira in mej i mattan och ligga
där och svettas nämligen.
 
Igår hade jag en riktigt slapp söndag,bara för att
jag ville och bestämde det själv.
Och så fixade jag en söndagsstek som fick puttra
flera långa timmar i gjutjärnsgrytan.
 
"Lilleman" kom på besök oxå,så vi satt i köket och
pratade om allt mellan himmel & jord.
 
Han jobbar för fullt nu,så det blir inte jätteofta som
han har tid och ork.
 
Jag saknar verkligen våra "mamma-son-diskussioner".
det finns få saker som känns så härliga i magen som
just såna förtroliga samtal bara han och jag emellan.
 
Mina stora ungar.
Jag är så stolt över dom var och en.
 
Fina vuxna individer har dom blivit,omtänksamma,
och känslofyllda med hjärtana på exakt rätta stället.
 
Vad hade jag varit utan dom?
Vad hade hållit mej uppe jobbiga dagar och
grådassiga känsloperioder om jag inte haft dom?
 
Jag vet inte,och jag vill heller inte tänka på´t!
 
Idag ska jag emellertid vårda en kompisrelation
på eftermiddagen,och kombinera den med både
kaffe och lite symaskinsrace.
 
Happy ny vecka på er,innan onsdag kommer ska
jag försöka klättra upp ett par steg på humörstrappan!
 
Piggade iaf upp mej med chokladdoppade jordgubbar igår,
vissa oxå preparerade med kokoschips!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0