Inget nytt under solen

Just nu och just för tillfället är det
satan så lugnt här faktiskt.
 
Men bara för att jag skriver så kan man
väl ge sej fan på att det brakar in både
det ena och det andra precis närsom.
 
Förvisso kommer "Tightsbruttan" i em,
den jävla svikersbruttan som inom närmsta
tiden ska flytta härifrån.
 
Egentligen borde hon få fan för det,man är
inte SÅ taskig,att man lämnar en granne för
det manliga könet och dess lustar.
Man gör bara INTE så!
 
Det är väl en jäkla tur att jag iaf får fira kärleken
i sommar med tanke på "Storas" bröllop,annars
hade det ju känts rent åt helvete med den saken.
 
På tal om kärlek ja,det är ju många som fyller år
och har fyllt nu senaste veckorna.
Tyvärr så och jag om nåra dagar,och vad det beträffar
känner jag absolut ingen kärlek.(till mej själv alltså)
 
Förbannat otajmat att fylla år på självaste midsommar-
afton med allt som hör den till.
Å andra sidan när jag tänker efter,så kanske det är jävligt
bra egentligen.
 
Då faller ju fokus på sillen och små slemmiga grodor
istället för på skräcködlan "Majso"!
 
Har ni planerat nåt än?
Det har inte jag,för som vanligt måste man vänta ut
vädret in i det sista.
 
Och jag kan ju ge mej fan på att det regnar småspik 
och blåser nordanvind just enbart för att det är den da´n!
 
Men som vi brukar säja:
Den som lever får se!
 
Lev i hoppfullhet sålänge vetja,men ha inte FÖR
höga förväntningar,det blir lätt trist då.
(sa optimisten med lite lätt pessimism för tillfället)
 
För ett år sen fanns dock visst "midsommarhopp" ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0