Det drar sej mot midsommar

Bäst att njuta av det ännu sålänge
fina,eller iaf skapliga väder som 
erbjuds oss.
 
Måste erkänna att jag känner lätt panik 
över att typ halva sommaren gått,men
än har inte nån högsommarvärme in-
funnit sej nånstans.
 
Hade jag haft en sponsor eller åtminstone
en madrass med lite kosing i,då hade jag
direkt bokat en resa till Grekland.
Helst en enkel sån.
 
Nu finns inget av ovannämnda,så det får
väl bli som så att jag önskar mej en sån
där värmedyna i födelsedagspresent.
 
Förvisso är jag min egen kamin till och från,
men i "dalarna" fryser jag som sagt värre än
en naken räka.
 
Det är ju fan rent ut sagt,att det inte kan få flyta
på med jämnhet,alltid finns det nåt som sabbar.
 
Jag ska iof inte gnälla över petitesser när det
finns sånt som är värre,eller andra som har det
hundra miljoner gånger jobbigare HELA tiden.
 
Men ibland måste man få ömka sej själv och vara
lite liten och sårbar.
Det går över!
 
Faktum är,att bara jag får min dagliga kaffedos,så
kommer det kännas mycket bättre.
 
Dagens schema är lågt ifrån fulltecknat,jag vet iaf
att jag borde försöka få till nåra små dekorationer
till den stundande men icke så viktiga fredagen.
 
Om det blir så återstår att se,och det kan ju vara
en tjusning i det oxå.
 
Over and out,roligare blir det inte "härinne"
för tillfället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0