Det blev en "sladda-till-Eva-dag" igår!

Inte helt jävla märkligt men nästan
iaf,så är det så att när Eva och jag väl
ses,då råkar klockfan få fnatt och visarna
snurrar snabbare än Usain Bolt springer
fem meter.
 
Hann ju fan bara komma dit så va det kväll.
 
I vilket fall somhelst,så hann vi ändå få i
oss lite mat som Eva lagat.
Världens godaste "nåt-med-fisk" och aioli
och vitlöksbröd.
 
Helskotta så gott det la sej i magsäcken.
 
Efter maten hann vi klämma ner nåra "fulkakor" som jag tagit med oxå.
Har för mej att jag läst nånstans,att man SKA äta nåt sött direkt efter
nåt nyttigare.
(kan va så att jag drömt det,men det spelar ingen roll)
 
Sen blev det som sagt typ kväller direkt,men
innan jag fick lov att åka,drog Eva fram sin
symaskin för jag lovade fixa en klänning åt
henne där banden var för långa.
 
Om man ändå har en maskin,kan det ju va bra om den funkar!!!!!
Vilket den INTE gjorde,för nålen stod i luften och slirade hej vilt,
så jag fick helt enkelt sy för hand istället.
 
Nu har man ju vissa skills vad gäller 
handsömnad oxå,så det ordnade sej
till slut iaf,men den där jävla "Brother´n"
får nog fan sälla sej till andra jaktmarker.
 
Joråsatte,det va den da´n,och den gick
fortare än jag hann säja hej då typ.

Idag kanske jag får en stund med Wille
så vi kan kramas lite,det är ett tag sen sist
och jag har faktiskt gosabstinens mega nu.
 
I övrigt vetifan vad som händer,så det är väl
bara att flyta med och hoppas på det bästa!
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0