Det är har varit och kommer vara så ♥

Några bröllopsklockor ringde ej,men det kvittar lika för prinsen och mej.
Från färger till kläder jag fick som jag ville,jag är ju trots allt äldre än min "kille".Fast,övermogna kvinnor kan va unga i sitt sinne,så han fick faktiskt själv bestämma linne.(under skjortan) 
Från första stund visste vi helt klart,att trots avstånd och "annat" så var det uppenbart:det är VI nu och inga andra,ska nånsin på vägen mellan oss vandra.
Kärlek är inte bara att älska så hjärtat skenar i galopp,det är oxå ömsesidig respekt och att springa samma "lopp".......
En sabla massa humor,tolerans och empati,ett suveränt recept som gjort att det är vi.
Och även om molnen inte alltid är rosa och delar haltar snett,så får man inte glömma vad man första gången sett.
Blanda om och måla djupare nyans,ibland är det nödvändigt att öva mera på sin dans.
Dansen på rosor där det gäller att undvika taggarna!

2002 → och så vidare.....

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0