Värmen hann knappt komma...

....så var den slut för nu....IGEN!

Jag är iof inte ett dugg förvånad,och just
nu gör det mej faktiskt inte alls så mycket.
 
Om dom bara lovar att det blir varmt och soligt
snart igen,med ett högtryck som ligger kvar i
minst en månad.
 
Nu hinner jag få det jag måste bli klar med gjort,
åtminstone om jag sätter en jävla fart och är
riktigt disciplinerad hela tiden.
 
Har ju lixom lovat att hjälpa "Stora" med en del
fix och trix inför hennes bröllopsdag,och har man
lovat så går det inte att smita undan.
Det gör man bara inte!
 
Imorrn kommer dessutom kära svärmor på besök,
och även om hon är allldeles självgående,så kan 
det ju va trevligt om vi umgås lite oxå.
 
Nu ska jag visualisera fram lite sommar som den
SKA vara,och efter att kaffet är uppdrucket leta
reda på piskan.
Man vet ALDRIG ifall den behövs eller ej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0