Sniker väl in en snabbis igen då

Tjena mittbena vilket jävla väder
vi har....JUST nu!
 
Man vill lixom inte att dagarna ska
ta slut,och kvälllarna sen,alldeles
ljumma och helt underbara.
 
Tänk om man visste med säkerhet när
vintern är som värst,att från maj till augusti,
då kan vi vänta oss och va garanterade
åtminstone jämnt väder OCH sköna kvällar.
 
Då skulle vi slippa klaga så inihelvete och bah:
"fy fan,ska det aldrig bli sommar"!

Nu kan vi tyvärr inte det,och kanske just därför
vill och måste vi (läs:jag iaf),njuta fullt ut och 
INTE bry oss (mej) om ett dugg annat än det.
 
Igårkväll tog jag min "giftiga" andra hälft och
packade en liten lätt ryggsäck.
Hade typ bara med det allra nödvändigaste,
d.v.s kaffe och lite mjölk!
 
Sen drog vi till ett riktigt härligt vattenhål där vi
spenderade ett par timmar och bara hade det gott.
 
 
 
Fokus på vattnet som synes,blåbären blev en extra torsdagsbonus!
 
Och det är detta jag menar med ljuvliga kvällar,att det sen vid midnatt dessutom
fortfarande var 24 grader varmt,det gjorde knappast saken sämre.
LOVE IT ♥
 
Inte nog med att dagen varit toppen,på kvällen dök finaste Ullis upp med som
hon sa:"en LITEN gåva" till brudparet"
Den flickan är outstanding på alla sätt,men hon kan INTE det där med mängd!
 
Underbara vänner,det är vad jag (vi) har ♥♥♥

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0