Nu får det vara bra!

Fattar ärligt talat inte vafan som står på!
 
Kan det bero på att vädret är som det är
och har varit typ senaste månaderna?

Att jag sover illa,rättare sagt knappt sover
alls är ju en sak.Men att va så förbannat seg
hela jävla tiden gör mej galen på riktigt.
 
Jag skjuter upp saker (mer än normalt),känner
ingen lust att göra vare sej det ena eller andra,
och när kvällen kommer är jag totalt färdig
kroppsligt!
 
Måste uppbringa alla krafter och verkligen piska
mej själv till att sätta fart,igår fick jag t.o.m HOTA
mej själv med spöstraff om jag inte skärpte till mej.
 
DET bet iof ganska bra,för jag fick till lite dekorationer
och även ett gäng cupcakes faktiskt.
 
Även om det var ett halvt företag att ens ta fram formar
och sätta på ugnen!
 
Det är ju en jävla tur att jag kan det här receptet,skulle kunna göra smeten
i halvsovande läge oxå om det kniper.
 
Framåt eftermidda´n blev vi spontanbjudna
till "Stora" på lite käk en snabbis,och med
viss vånda tog jag mej i halvkragen och for
dit med Prinsen.
 
Wille som inte är tyst ELLER stilla många
sekunder i taget,höll som vanligt show.
 
Satt dock en liten stund i Prinsens knä och kollade på diverse
Youtubeklipp.
 
Sen ville Wille ut och plaska i små vattenpölar.
 
Men det blir inte alltid som man tänkt och det kan vara halt på stenar och berg.
Han repade sej snabbt,men blev lite röd på rumpan av det låga fallet.
 
Sen va det dax för pyjamas och välling så
vi sa hej då & godnatt!

Det var INTE populärt alls att jag skulle åka,så
ut kom Wille i strumplästen och halvgrät:
"jag vill följa mä"....
Och när bilen började rulla skrek han:
"stanna,STANNA"!

Fick återigen förklara att jag ju inte har nån bilstol
i min bil åt honom och att han får komma en annan
gång,men fy bubblan vad det gör ont i mormorshjärtat
när älsklingsungen är halvgråten och vill MÄ!

Måste se till att fixa en egen stol åt honom,annars
kommer han väl se mej som en svikare framöver,och
det vill jag då rakt INTE.
 
 

 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0