Lite lätt trött och en aning efter i agendan

Ärligt talat vet jag knappast vilken
dag det är längre.
 
Känner mej totalt dagvill och mer snurrig
än jag nånsin varit.
Där överdrev jag kanske en smula,men jag
är iaf lite vimsig.
 
Tre nätter har min älsklingsplutt sovit hos mej,
och han har varit så himla duktig.
 
Vi har lekt och gosat och han pratar mer än jag
trodde var möjligt i hans unga ålder.
 
Jag skulle faktiskt vilja stanna tiden,för nu är
Wille som allra mest härlig.
Det händer lixom nåt hela tiden,och han kan
säja vad han vill,känner,tycker och mer därtill.
 
Som när han skulle äta macka.
 
"Jag vill inte ha kanter tack"!
 
Det är svårt att hålla sej för skratt när han är i sitt esse,
och så fylls hjärtat av mer kärlek än vad som får plats.
 
Idag plockades bröllopstältet ner,och där kan vi 
snacka om TAJMING deluxe,för när alla delar låg 
i den stora lådan,DÅ öppnade sej himlen och åskan
dundrade över oss!

När det lugnat ner sen en aning for vi till "Mellan"
och fikade.
Stämningen och humöret var på topp och vi hade
en mysig stund i hennes lya ♥
 
Nu ska mami/mormor/frun i huset hoppa i säng,
och ikväll ska jag INTE glömma ta min medicin.
Inte en morron till där jag känner mej som en
urvriden och illamående gammal ryamatta!
 
 
 
 
 
 
 
 
Just det,jag räddade en liten fågel som flugit in i hos "Stora" i vardagsrummet.
Hen kvicknade till ganska fort,och kunde flyga vidare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0