Har inte tid att sitta här....

....om man som jag skjuter upp allt
till sista stund (oftast iaf),då blir det
lätt lite stressigt i slutändan.
 
MEN,det kommer ordna sej,dygnet har
ju tack & lov ganska många timmar att
utnyttja om man vill!
 
Igår tog vi en sväng till mamma o pappas
omgivningar,tanken var att vi skulle plocka
svamp eftersom vädret tillät.
 
Nu fanns det dock annat som INTE gjorde
det möjligt,d.v.s MYGGJÄVLARNA!
 
Överallt va dom,i öron,näsa och mun.
Inte för att jag får bett eller så,men hur
satans trevligt är det att få dom i magen
lixom,inte alls faktiskt.
 
Så prinsen och jag sladdade istället in hos
pappsen på långfika och prat.
(modern va tyvärr inte hemma)
 
Så,jag passade på att springa genom deras
myggsvärmar och fotade lite av mammas
alla blommor.
 
Stackars mina päron,dom kan inte vistas ute
p.g.a alla surrande småäckel!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0