Var är inspirationen???

Det är ju fan,att man på söndagskvällen
känner en enorm skaparlust och vaknar
på måndagen med noll koll.
 
Rättare sagt,eftersom jag inte sover nåt alls,
så tar det sin lilla tid innan allt faller på plats.
 
Säj den glädje som varar,för när jag kom ner
på parkeringen igår fick jag se att nån jävla idiot
sabbat ena vindrutetorkaren!!!!
 
Vafan är vitsen lixom???
Bryta av och lämna kvar en trasig mojäng.
 
Jag hade inte sagt nåt om h*n tagit med sej
torkarbladet ifal h*ns var trasigt,men att bara
sabba för nöjes skull....
 
Ett fett jävla basebollträ rakt över knäskålarna
och sen över fingrarna på dåren,DET hade suttit
förbannat fint kan jag säja!!!

Tror ni jag hade nån skrapa med förlängning med
mej då?
NÄE!
 
Såg ju fan inte ett skit när det regnade på rutan!
 
Turligt nog så har vi en liten bilmek i byn,så dit
rattade jag med dålig sikt i regnslasket.
 
"Vill du att jag byter båda frågade han"?
-Eh,ja vafan när du ändå håller på så är
 det väl lika bra,eller?

"Jo,vi brukar ju förorda det faktiskt"!
 
Knappt tre minuter senare åkte jag därifrån 330
spänn fattigare.
 
Och det p.g.a nåt jävla stolpskott som inte lärt
sej vanligt uppförande!!!
 
Visst då,och sen försvann den lilla gnutta skapar-
lust som råkat pocka på en smula.
 
Blev så less över skiten,att jag for raka vägen hem
till bryggar´n,drack mitt kaffe och la mej i soffan!
 
Nu ska man ju kanske inte gråta alltför länge över
trashade vindrutetorkare,så jag klappade till mej
själv och sa:
"Gör nåt vettigt för fan,gör åtminstone NÅT människa"!
 
Så,jag restajlade en brun bricka jag fått av "fransyskan"
för ett par månader sen,och efter det kändes allt mycket bättre!
 
 
 
Det blir ju najs att servera kaffe på den brickan i sommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0