Uppladdning

Äntligen kom tillfället då jag och
grannkärringarna får till en träff.
 
Är inte den ena borta så är den andra
åtminstone ute på vift!
 
På lördag ska vi iaf mingla runt lite hos
"Tightsbruttan" ett par timmar eller sju.
 
Jag ska kolla varenda litet hörn hos henne,
för den människan städar typ fyra gånger per
dag,så nu jävlar är det upp till bevis.
 
Näevars,jag skiter fullkomligt i om det så ser
ut som ett alplandskap under vardagsrumsmattan,
huvudsaken att det är spolat på toan när jag sätter
mej där och filosoferar lite.
 
Trevligt ska det bli minsann,och det största problemet
jag har är väl att hitta nån trasa som passar för just
lördagens ändamål.
 
Känner lixom inte att nåt av alla plagg varken passar
eller känns rätt nånstans!
 
Nu är ju det ett världsligt problem iof,förvisso kan jag
säkert gå naken dit också.
Dom har nog sett mej skapligt avklädd förr menar jag,
och i nuläget sitter faktiskt vissa kroppsdelar mer fast
än normalt.
 
Det får helt enkelt ordna sej....då!
 
På tal om annat så fick Willebesök igår.
Vi,eller rättare sagt jag följde efter honom på alla möjliga
och omöjliga ställen.
Han har en söt förmåga att hela tiden säja "KOM" nämligen.
 
Och naturligtvis svarar mormor INTE: "sen" eller jag kommer
"snart"!!!
Man ägnar sej åt dom med full koncentration och kan undertiden
lära dom små liven både färger och nya ord.
Som lampupphängningssladd och maskeringstejp t.ex!
 
Som bonus fick han lite hemgjord smoothie efter språklektionen.
Gissa om den blev uppskattad och uppsörplad i ett nafs.
 
För säkerhets skull satte jag ungen på golvet,och tur va väl det eftersom han
undertiden svepte iväg efter nån grej och vippade omkull muggen.
 En stunds filmtajm framför HP´n hanns också med.
 
Och så fick han provsmaka mammans dessert efter maten.
Faktum är att den tydligen var snäppet godare än smoothiesen!
 
Underbara ungen och mormors fina
lilla prins ♥
SOM jag älskar att umgås och hänga
med honom ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micha

❤️❤️❤️❤️❤️

2015-01-15 @ 12:46:53
Postat av: mami svarar:

♥♥♥♥♥♥♥ puss!

2015-01-15 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0