Sköna fredag!

Skillnaden är total idag!
 
Tänka sej att ett litet,litet piller på kvällen kan göra
så enormt mycket för hur man mår när man vaknar
da´n därpå!
 
Idag känner jag mej mycket gladare och är redo för
typ det mesta,kanske inte trista saker dårå,men iaf.
 
Igår blev det inte ett skit gjort med toauppfräschningen,
för jag va fan inte människa förrän sent på eftermiddan.
 
Ibland får man ta såna dagar,rättare sagt så får man
bara acceptera dom med tanke på att huve´t inte varit
med kvällen innan.
 
Jag fick iaf lite gjort framåt gårdagskvällen,som nåra
små inköp t.ex!
 
Nåra små mellanmål att ha hemma tills Wille kommer på besök.
Och så kom jag ihåg att köpa dricka till helgen!

Näevars,men penslar och sånt måste däremot rengöras,och
dessutom kan man använda sej av rödsprit på envisa fläckar
i våtutrymmen.
Ärligt talat så trodde jag inte att det skulle funka,men efter att
ha testat typ allt på dom fula ingrodda rödaktiga vattenfläckarna,
så kan jag bara beskriva resultatet med "WOW"!
Allt kanske inte blev som i originalskick,men satan vilken skillnad
efter att jag gnott med en indränkt tvättsvamp!
Lite rödaktig vardagslycka i flaska!
 
När jag ändå höll på,tog jag tag i en spegel som
behövde lite uppstajlning.
Den hade jag tänkt ha på toan sen när det blir klart,
istället för det überfula skåpet jag pratat om.
Den är tyvärr inte torr än,så ni får väl se den då jag
stajlat klart allt!
 
Idag ska jag om lusten faller på och ryggen vill,sätta
mej med nåra små glas och umgås en stund.
 
Go friday...GO!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0