Lördagskalas med efterföljande besök

Hade bara kommit hem och hunnit dra
ner gylfen i gåbortbrallorna,så knackade
granntanten aka "Tightsbruttan" på dörren.
 
Bra tajmat döh sa jag och bjöd in henne i
värmen från ljusens fladdrande lågor.
 
Och sen berättade jag för henne att vi varit
på finfint kalajs med så himla gott att äta och
som om inte det räckte,min favvotårta till kaffet.
 
Kära Mia som fyllt i veckan och som inte önskade
sej nåt eftersom hon samlat på sej det mesta och
faktiskt mer därtill,fick iaf lite extra att ställa i skåpen
av mej & Prinsen.
 
Det blev till att börja med sex graverade champagneglas
med små duvor på!
 
 Och åtta vinglas med nån slags blomma.
 
 Såhär typ.
 
Nu kändes det lite väl mesigt,så för att
piffa till det ytterligare blandade jag lite
smått i en burk också!
 
 
 
Nu kan hon ha ytterligare fikagäster,bara att blanda burkens
ingredienser med ägg och smör...o.s.v!
Tack Mia för en trevlig lördagskväll
med ALLT som hörde till ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbara ni som kom och grattade en gammal tant. Återigen ett stort tack av allt det fina , som finaste Majsan gjort.

2015-01-11 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0