Jag kanskebordebli målare iaf

Jag vet att det varit ett evigt tjat om min
s.k duschomstajlning,men det kan fan inte
hjälpas,för såhär i efterhand är jag sjukt nöjd
och bara måste få visa er nåra bilder till.
 
Jag va ju skapligt koko i skallen som inte
fotade av i flera vinklar innan,men jag tror
nog att ni ändå fattar innebörden i förändringen
när ni ser jämförelsebilderna på enbart väggfärgen!
 
Det überfula skåpet har nog figurerat på bild
flera ggr för länge sen,och ska jag va riktigt
ärlig,så är det fanimej inget att ta kort på nu
när det är nedmonterat.
Jag blir deprimerad bara jag tänker på eländet!
 
Ofräscht så det förslår,iaf färgmässigt.Om man nu kan kalla det där för färg!
 
Bara jag som sagt fick ner spegelskåpet och tjoffade upp min nysprayade
spegel,kändes hela toan MYCKET luftigare!
 
Hyllan åkte åter in i hörnet och fick ett nytt,vitt draperi,för det tyckte jag blev
mer enhetligt nu när väggarna fått make up!
 
Nåra nya handdukar kom också på plats!
(vad toagolvfästet anbelangar,funderar jag på klorin.Det går inte att få fräscht)
 
Och så bytte jag också ut det förra duschdraperiet till ett helvitt,inte så illa va!?
 
Plockade sen ner allt bråte som stod uppepå hyllan och gorde den också en
aning mer stilren OCH städad!
 
Det är fan inte klokt vad lite färg och små men
faktiskt billiga och enkla detaljer kan göra i
skillnad.
Nu är det ju rentav trevligt att gå in där,och inte
behöver jag skämmas för att låta folk slå en drill
därinne heller!
 
Sen kan man ju fråga sej VARFÖR jag inte fått tummen
ur den breda bakdelen förrän nu,men å andra sidan,varför
slösa energi på det i dagsläget när det äntligen är klart!
 
Happy saturday folks! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

SKITSNYGGT!

Svar: Tack snälla =)Ja,jag är faktiskt "skitnöjd" :D
MAJSO

2015-01-17 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0