Ibland måste man få gnälla lite

Jag vet att det inte är så värst jävla charmigt
med gnälliga människor,men eftersom det 
här är MIN sida och mitt eget "krypin",så gör
jag det iaf....när lusten faller på.
(gnäller lite alltså!)
 
Jag skiter fullkomligt i om jag får medhåll,
det känns bara lite bättre NÄR jag fått ur mej
det som irriterar.
Huvudsaken är väl att jag inte är otrevlig mot
andra in persona!
 
För det första så kan jag bara inte sluta reta
mej på och bli förbannat less när det inte
visas en gnutta hänsyn.
 
VARFÖR i allsindar MÅSTE man slå och slänga
i dörrar 24/7?
Som om det inte fanns handtag eller ens gångjärn.
Det skallrar och dunkar så man tror att hela jävla
väggen bredvid ska krackelera.
Jag fattar INTE varför!
 
SÅ många gånger som jag vänligt och übersnällt
påtalat detta,att det är lyhört och inte speciellt kul
att vare sej bli väckt eller störd av allt dunkande.
 
Hur förbannat svårt kan det va,att HÅLLA i dörrhandtaget
då man stänger om sej????
VA,VA,VA!!!!!!
 
Ta bort dörrjäveln istället för fan,den kommer ju ändå
snart va trasig med tanke på all misshandel av den!
 
Sen har vi nästa "irritationsgrej"!
Jag har full förståelse för om folk har dyslexi eller
svårt med stavningen,men inte fan kan man va SÅ
lost att man inte vet hur t.ex kram stavas!?

Ett tydligt exempel på dessa stavningar av ord är,då
det kommenteras på Facebook.
 
"Jaaaaa,det va jättekul att se.Kraaaaaaammmmmmm"!
 
Eller:
"Tack snälla för igår,maten var så gooooooooooo"!

Eller för den delen bara "Krammmmmmmmmmm"!

Vafan är krammmmmmmmmm???
Det finns väl iaf regler för hur många konsonanter
man använder i svenska ord...på ett ungefär om man
inte ska va helt jävla petig.
 
Nu ska jag väl inte gå igång ännu mer en lördag som denna,
det blir lätt jävligt ööööööööööverdrivet då!
 
Nej,jag ska kolla upp vilka tider och vilka biofilmer 
som går just nu,för det kan va så,att jag kostar på
mej en påse M&M ikväll med Prinsen.
 
Vi får väl se.
 
Tills vi hörs:
Kul att just DU kikade in här idag,ha en skön
lördag och KRAMMMMMMMMMMMMMM på dej :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0