Hej då "Lilleman"

Har precis sagt hej & puss,var rädd
om dej till "Lilleman".
Han var snäll och hjälpte sin gamla
mor med diverse datagrejer.
 
Det känns ju otroligt bra att man närt
en dataexpert vid sin barm,då man själv
i stort sett bara kan dom mest grundläggande
sakerna i den kategorin.
 
Nåt kaffe ville han dock inte ha,och tur va väl
det kanske,för han skulle direkt och träna.
Mitt kaffe har ju en tendens att inte falla alla
magar i smaken precis.
 
Starkt ska det va,annars kan det lika gärna
kvitta enligt min uppfattning.
 
Igår blev jag,på tal om helt andra saker,klar
med min senaste änglatavla.
 
Har vi tur (jag & chefen),så kanske den hamnar
på nån annans vägg än min.
Här får den tyvärr inte plats,då den mäter 60x80cm ca!
 
Det sista av det sista i färgburkarna användes,och då har jag
snålat som en iller på mina 10 ml´s burkar.
 
 
 
 
Nu ska jag nog fortsätta med lite glitterdekor
på diverse andra tavlor,känner mej inte helt
klar vad den biten beträffar.
 
Sen kanske det är hög tid att börja fundera på
om och isf VAD som ska lagas till kvällsmat.
Just nu känner jag inte för nåt,men det kan å
andra sidan ändra sej...det är ju ändå fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0