För jag har bara snö hos mej!

Jodå,nu va det tydligen dags för lite
äckligt snöande igen!
 
Tänka sej att man aldrig får va riktigt
jävla genuint glad nån längre stund va!!
 
Det är ju en förbannad tur att jag kan bortse
från skiten emellanåt och ägna mej åt mitt måleri
och andra skojsiga grejer iaf.
 
Den här fixades helt klar igårkväll,och idag ska den med posten
upp till Farsta faktiskt!
 
Borde se till att det som blivit klart
kommer in på "Majdesajn",men den
sidan har jag inte varit inne på sen
lång tid tillbaka.
Skärpning typ!
 
Förmiddagen ska spenderas vid min airbrush
så jag blir färdig med det som borde varit klart
för LÄÄÄNGE sen,problemet är väl bara att dom
färger jag behöver har tagit slut.
Tidigast nästa fredag kan jag kanske få tag på
mer,men vem fan vet om lusten till sprayning
håller i sej så länge lixom!
 
Alltid är det nåt,och är det inte nåt annat så
snöar det utanför!
 
Nu ska jag dricka kaffe...IGEN,och så blir det
en liten spraylack på en annan tavla.
 
"Lillördagskram & puss i nacken"  ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0