Feels like I am reborn!

Onsdagar är i vanliga fall mina i
särklass favvodagar,varför vet jag
inte,men så har det iaf varit.
 
Ända tills igår,då kom en rejäl dipp.
Migrän all over och jag trodde fan att
ögona skulle hoppa ur sina hålor.
 
Det hjälpte varken med vatten eller ett
antal Alvedon,och kände mej faktiskt
mer eländig än jag ser ut i vanliga fall.
 
Framåt kvällskvisten bestämde jag mej
iaf för att luta huvudet mot kudden i soffan
en stund,men så fort jag blundade lite,så
dunkade det ännu mer.
 
Kaffe var det inte tal om,och magen kurrade
som på en föräldralös säl ute i Atlanten!
 
VILKEN pina rent ut sagt,jag tyckte ganska synd
om mej själv och tårarna var nära MÅNGA gånger.
 
Efter att ha släpat mej in till sängen efter midnatt,
med halva mascaran kvar likt en Halloweenfirare
med dålig make up,kändes det inte ett dugg bättre.
 
Vet inte när jag lyckades slumra till faktiskt,och 
sen fortsatte natten med "tivolisnurr" och ojande.
 
MEN,imorse när jag ramlat ur dimman,helvete så
mycket bättre det kändes.
Nästan som att va pånyttfödd.
 
Man lär sej sätta värde på små saker,och idag ska 
jag bara njuta av (peppar,peppar) ickemigrän!

Har jag tur,så får jag besök av Eva oxå.
 
Härliga torsdag (so far),nu jävlar rockar
vi järnet folks!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0