Det va den helgen!

Jovars,nu har man varit ute och roat
sej på olika sätt minsann.
 
Igårkväll blev det bio med grannflickorna,prinsen
och ena grannens nyfunna manliga sällskap.
 
Jävla lättsam och kul film,och så fullkomligen älskar jag ju sen
länge Suzanne Reuter.
 
Nu blev det dock inga M&M att snaska på,
men väl en annan sorts godis som inte heller
satt helt fel.
 
Nämligen en påse såna här godingar!
 
Idag söndag for vi med "Stora" & Lill-Nisse
på mässa,inte vilken mässa somhelst förstår ni.
 
Det står nämligen bröllop på sommarschemat,och ungdomarna ville såklart ha
lite mer erfarna vuxna med.
Inte för att jag fattar varför,för varken jag eller prinsen har varit gifta själva,men
å andra sidan har ju åtminstone jag jävligt bra smak i det mesta.
 
Wille hade varit hos moster "Mellan" undertiden,så honom hämtade vi upp och
blev alla fyra bjudna på varsin god mugg kaffe.
 
Wille kör polismotorcykel med hörselskydd,eller om han kanske har inbyggd
polisradio i lurarna.
Fort och smidigt styr han iaf runt hörn och kanter den lilla godingen.
 
Nu ska jag varva ner med lite Gevalia,skriva
lite listor (läs:lappar) på sånt jag kommit på
att jag måste testa och sånt jag måste göra
i veckan som kommer.
 
Puss & kram på er ♥

 
 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0