Ännu är jag inte van

Tror bestämt att det kommer ta lång tid
innan jag överhuvudtaget begriper mej
på allt nytt med den här datorn.
Men tangenterna är iaf sköna att nudda!
 
Jag har som vanligt sovit mer illa än en
räka som försöker ligga bekvämt i en
trädklyka nånstans i skogen...typ så!
 
Vaknat var tredje minut och känt att det
knappt går att vända sej utan att få ont.
 
Faktum är,att hur sent man än kommer I
säng,så känns det som en befrielse att få
gå UR sängen.
 
Idag borde jag verkligen ta och titta lite på
mina graveringsmaskiner.
Egentligen skulle jag gjort det redan igårkväll,
men det blev lite Skype med kära Eva istället.
Närmare bestämt i en sisådär FEM timmar!!!!
 
Ameh,man måste ju testa så nya grejerna verkligen
funkar och pallar menar jag.
 
Prinsen som varit på nåt 40 årspartaj med tema
80-tal,messade framåt halv tre inatt,och det va ju
så lagom kul med det plinget rakt i örat!!!
(antar att hans tidsuppfattning låg på nivå NOLL då)
 
Nåra nya bilder har jag tyvärr inte hunnit lägga in,
så ni får väl ett par äldre istället.
 
Ha nu en riktigt skön söndag,snart,snart återgår allt
till det "normala" igen...skönt va!!!
 
Min nya LILLA söta bryggare som jag fick av "Vattenflickan"!
 
Hade ju gjort potatisrosor till nyårsaftonens middag,fina va!
 Och så har pojkarna polis haft nykterhetskontroll i hooden.(very bra initiativ)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0