Utan trosor i Antarktis

Nu ska ni veta att jag varken tänker skriva om 
trosor eller Antarktis,det ploppar bara upp 
grejer i huve´t på mej ibland,och då kan det bli så!
 
Det är förresten ofta det bara "kommer" ord  utan
vidare sammanhang till min s.k hårddisk.
 
På tal om helt andra saker,så har jag drömt om
att jag haft påhälsning från andrvärlden här.
 
Jag har iof inte bara drömt,jag har hört och varit
med om smågrejer oxå.
(många ggr dessutom)
 
Dom som kan sånt där brukar säja att i stort sett
alla kan och har förmågan att "ta in",men själv
har jag alltid tänkt att jag inte kan rensa bland
alla mina egna energier och på så sätt inte heller
varit öppen nog att ta emot eventuella tecken.
 
Jag har ju aldrig sett skuggor eller så,däremot har
jag kunnat förnimma kalla vinddrag inomhus t.ex
fastän det inte varit öppet eller korsdrag.
 
Fem gånger nu senaste kvarten,har det även skallrat
i en kaffemugg som står på diskbänken med en sked i.
 
UTAN att jag ens varit i närheten och utan att det över-
huvudtaget varit nån vibration från annat.
 
OM det nu är "nån" eller "nåt" här,så är det isf min älskade
mormor som besöker mej,hon drack alltid kaffe med socker
och rörde runt i muggen.
 
Jag kan förvisso med säkerhet garantera att det är hon,för
vid flera tillfällen har min ena lilla tång nämligen försvunnit,
och sen helt plötsligt legat på bänken trots att jag letat
som en jävla dåre ÖVERALLT.
(den är förövrigt väck nu oxå)
 
När det händer brukar jag säja högt:
"nu får du ta fram tången mormor,jag har inte tid
  att busa med dej nu"!
 
Ärligt talat kanske jag borde gå nån kurs i såntdära,
lära mej "öppna upp" och bli mer medveten.
För faktum är,att jag tycker det är jävligt fascinerande
 
För även om jag kanske inte har lust att kunna se en
massa döingar,så vore det förbaskat intressant att iaf
och kanske möjligen oxå kunna få vibbar om vilken
lott jag ska välja eller vilken häst som travar rätt.
 
SEN skriver jag en bok i ämnet och öppnar nytt 
bankkonto.
 
Bring it on heavenly angels,
Uriel,Rafael och alla dom andra!
 
Fredagskram från om inte andra sidan,så
iaf från MIN sida cyber!
 
Förklara gärna "hjärtsymbolen" i min ostskiva ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0