Ta en Alvedon och håll käften!

Precis så fast byt ut EN alvedon till en
hel burk,så skulle jag vilja säja till skapligt
många just nu!
 
Det vet väl jag att inte alvedon hjälper ett
jävla skit,just därför vill jag säja det till
vissa som tycks lida av inbillningssjuka
typ hela jävla tiden.
 
Alltså,jag vet och fattar fan inte vad vitsen
med att jämt sitta och skriva kufiska grejer
är egentligen,och jag fattar absolut INTE
hur det isf skulle få dom att sluta upp pronto.
 
Förvisso kanske många har behov av att dra
ner sej själva i skiten,men å andra sidan verkar
det ju mer än totalt jävla galet när man tänker
efter ett par minuter.
 
Det KAN handla om bekräftelsebehov iof,fast
för egen del begriper jag inte vitsen med det
heller eftersom "dom" då alltid när man/nån
frågar om problemet svarar:
"jag kan inte gå in på det nu", eller "jag vill
faktiskt inte prata om det"!!!
 
Okej,men säj då hellre INGENTING för fan!
 
Det är ju jävligt svårt,för att inte säja helt omöjligt
att hjälpa nån eller ens försöka göra det om man
inte får reda på ett skit VAD det handlar om.
 
På tal om nåt helt annat,så överraskade vi Prinsen
igår med födesedagsmiddag i förskott.
Han fyller egentligen inte förrän på måndag,men då
han jobbar HELA jävla da´n och iof inte vill bli upp-
vaktad,så tog vi det igår.
 
WIlle tyckte det va skitkul med paket,och jag tror
faktiskt att Prinsen blev nöjd oxå.
 
Dels fick han en gitarrmojäng som han kan testa när han får lust.
och det får han ganska ofta minsann!
 
Och så fick han en USB-högtalare.
Tyvärr va det inte riktigt den jag trodde,så han får väl fylla år
en gång till kanske!
 
Wille var på sitt bästa kvällshumör och busade järnet med sin mormor ♥
 
Och sen visade han mej att stora killar minsann gör det dom ska
på pottan!.
HURRA vad bra!
 
Tyvärr fick jag inte till bilden som jag ville,men kvällshimlen var fantastiskt
vacker då vi styrde kosan hemåt igen.
 
Idag blir full rulle graveringsuppdrag
i mitt lilla kök,har som vanligt skjutit
upp en hel del.
 
Å andra sidan är ju det en del av charmen
med mej,så vafan...det ordnar sej....alltid!
 
Pöss ♥
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0